utorok 19. februára 2013

Kraslice 2013

     Dívam sa oknom von - sneží. A bodaj by nesnežilo, veď je ešte len február v polovičke svojej vlády.Ešte prejde pár dní a bude tu marec. Nie je to ani dlho - ani krátko, preletí to tak, ako doteraz preletela celá zima.A hoci vonku snehová prikrývka zdobí ešte kus poľa, sneh vrždí pod nohami a drobné páperie poletuje vzduchom, už je tu cítiť blížiacu sa jar. A bude šibačka! Nie, nerobím si z nikoho dobrý deň - tento rok padne na prvého apríla!


     Tak čo, aké dnes namaľujem? Kvetinkové? Cibuľové? Či? Uvarím si bylinkového čaju, dochutím zázvorom, troškou medu a potom sa uvidí.


Vyberám zo skrini balíček so stužkami - červená, žltá, zelená,hnedá... Ešte nie, ešte je na stužky čas,teraz sa mi chce maľovať, vyškrabovať, dotieňovať. Navliekať stužky a robiť mašličky budem až neskôr, trebárs cez Superstar, pri tom nemusím ani tak pozerať na obrazovku, stačí, keď ich budem počúvať :)




6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Zdravím ťa, ČIstinka, ajja sa z nich vytešujem. Ale ešte som tento rok nenamaľovala také, čo by som "vymenovala za najkrajšie".Ale nič nie je stratené :), ešte mám výdušiek toľko, že budem mať čo robiť, aby som ich všetky namaľovala. Vďačím z a ne mojej kamarátke - kuchárke, tá keď pečie koláče, nezahodí ani jedno vajko, dá si toľko práce, že mi ich všetky odkladá.

      Odstrániť
  2. no tak toto ja nááádhera, hanči:-))
    ty si ako taká veverička, ktorá chystá a chystá, aby bolo, keď príde čas.

    Na to treba fakt talent, ale hlavne trpezlivosť a chuť tvoriť.kým sa ostatní vyhovárajú, že nemajú čas... aja medzi nimi-tak ty tvoris
    Ja momentalne smrkám, zdrapla ma chripočka, uff
    .a to čoskoro nastupujem do novej prace

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už sa opakujem niekoľkokrát, ale - 1 káv.lyžička medu, do nej zamiešať 1/4 káv. lyžice mletej škorice - ráno, na obed a večer , sa smejem, že ešte aj ten dych mám vianočný :))

    OdpovedaťOdstrániť